ZABAWY PRZY PIOSENCE MOJA RODZINA.

 






"MOJA RODZINA".

I. Kiedy rodzina jest w komplecie,

   jest tak radośnie, jest tak bezpiecznie.

   Bo kto rodzinę fajną ma, ten jest szczęśliwy tak jak ja. (bis) 

 Ref.: Tata nauczy, mama przytuli,

   jak brat i siostra nikt nie zrozumie.

   Więc mów, co chcesz i myśl, co chcesz,

   rodzina to wspaniała rzecz!

   Więc mów, co chcesz i myśl, co chcesz,

   rodzina to jest najważniejsza rzecz! 

II. Rodzice bardzo mnie kochają.

   Czasami skarcą, czasem pochwalą.

   Ja o tym bardzo dobrze wiem –

   - tak właśnie wychowują mnie. (bis) 

Ref.: Tata nauczy to jest najważniejsza rzecz!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

" UŚMIECHNIJJ SIĘ DO SERA "- NAUKA I UTRWALENIE 1 ZWROTKI PIOSENKI ( SWOBODNE ZABAWY TANECZNE).

"IDZIE JESIEŃ POPRZEZ ŚWIAT"- PIOSENKA.

" RODZINKA PÓR ROKU" - PIOSENKA.