Posty

Wyświetlanie postów z maja 17, 2020
W związku z wznowieniem działalności przedszkola od 25 maja 2020 roku prosimy o rzetelne zapoznanie się z Procedurami bezpieczeństwa, obowiązującymi w okresie pandemii na terenie przedszkoli samorządowych miasta Białegostoku. Z wyżej wymienionym dokumentem można zapoznać się w siedzibie przedszkola ( wywieszone przy wejściu), oraz na stronie Wschodzący Białystok w zakładce edukacja: https://www.bialystok.pl/pl/dla_mieszkancow/edukacja .

WAŻNA INFORMACJA

Od dnia 25 V 2020 przedszkole otwarte jest w godzinach 7:00-16:00 DZIECI  NALEŻY PRZYPROWADZAĆ W GODZINACH: 7:00-8:30 ODBIÓR W GODZINACH 14:30-16.00 Dzieci bezwzględnie musza być odbierane w wyznaczonych godzinach !!!
Obraz
Michał 💜                                
Obraz
Franek. Wersja podstawowa zielnika😃
Temat dnia: Kolory wiosny. 1. Wykonanie zielnika z roślin zebranych na łące. Utrwalanie nazw wybranych roślin zielnych. Pomoce: kartki z bloku technicznego, spinacze, rośliny zebrane przez dziecko na łące (ususzone), klej (mocny), małe paski białego papieru (do przyklejania np. w środku długiej rośliny, aby lepiej przylegała do kartki), kartoniki, na których są zapisane nazwy roślin, miejsce zebrania i data zebrania, szary papier, teczka tekturowa, napis Rośliny łąkowe , małe plastikowe torebki, nożyczki. - Dziecko wykonuje zielnik z roślin zebranych na łące. - Wskazuje roślinę, dla której zakłada kartę (każda roślina ma osobną kartę, znajdują się na niej wszystkie części rośliny, również korzenie). - Podaje na­zwę rośliny. - Przykleja w prawym dolnym rogu kartki zapisane przez rodzica informacje o roślinie (nazwa, data i miejsce zebrania), a następnie przykleja roślinę. - Na jednej kartce umieszcza tylko rośliny jednego gatunku. Jeśli roślina się nie zmieści, zagina
JĘZYK ANGIELSKI. Temat: Farm Animals- part 2 1. Dziecko ogląda filmik i osłuchuje się z nazwami zwierzą po angielsku https://www.youtube.com/watch?v=S6Ait911Emo ·          Dziecko utrwala słówka z ostatnich zajęć. - cat (kot) - duck (kaczka) - cow (krowa) - sheep (owca) ·          Dziecko stara się zapamiętać 4 nowe słówka z dzisiejszych zajęć: - goat (koza) - donkey (osioł) - goose (gęś) - pig (świnka) (w czasie trwania filmiku dziecko poznaje nowe słówka) 2. Zabawy z piosenką Old MacDonald https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo Dziecko słucha piosenki i naśladuje odgłosy zwierząt.
Obraz
Franek z Hanią. 💛 " Witamy,  w domu nie ma nudy- no może trochę😄 Trzeba przygotować obiad- przyda się męska ręka😄, poćwiczyć oddech- cała łazienka mokra😃 i wyjść na spacer zakończony goframi.  Fajnie w domu, ale coraz częściej Franek pyta o przedszkole, może niedługo się spotkamy... Pozdrawiamy serdecznie".  Widzimy się wkrótce.                                
Temat dnia: Zabawy na łące. 1. Ć wiczenia oddechowe połączone z ćwiczeniami graficznymi- „ Dmuchawce ”.   Wydłużanie fazy wyde­chowej, wzmacnianie drobnych mięśni dłoni.   Pomoce:   kawałki waty, kartka, kredki. - Dziecko otrzymuje kawałki waty. Palcami rozrywa ją   na strzępy. - Następnie kładzie na otwartej dło­ni, zdmuchuje i obserwuje powolne spadanie dmuchawców na   podłogę. - Po zabawie przedstawia dmuchawce na papierze: stawia na kartce dużą kropkę i rysuje od niej we   wszystkich kierunkach linie proste. -   Na koniec dorysowuje łodyżkę i liście. 2 . Rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej- „ Znajdź parę” .   Poznawanie najczęściej występujących w Polsce motyli. Pomoce: z djęcia różnych gatunków motyli, np.: pazia królowej, rusałki pawik, rusałki, pokrzywnik, rusałki ad­mirał, rusałki osetnik- dwa komplety. https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk02SSmofMcEiAJYyk-4698nwnnFOdw:1589373379488&source=univ&tbm=isch&q=motyle+zdj%C4%99cia+i+na
Obraz
Bartek  zrobił swoje no , a teraz pizza;💕💕
Obraz
Bartek. 💜 Popadało to i ślimaki się pojawiły. :) :) :) . Śliczne. Brawo Bartek.
Temat dnia: Mieszkańcy łąki. 1. „ Wiosenne kwiaty”- wykonanie kwiatów z papieru.   Pomoce: kolorowe kartki z bloku technicznego, ołówek, nożyczki, szablon kwiatka. https://www.dla-dzieci.com.pl/kolorowanki/kolorowanki_kwiaty-Kolorowanki_kwiaty.html Dziecko odrysowuje na kolorowych kartkach szablon kwiatka i   wycina go. Zagina płatki do środka.   Kwiaty   będą wykorzystane w dniu następnym. 2.   Karta pracy cz. 5 str. 35. Dziecko ogląda obrazki, odnajduje różnice między nimi i zaznacza je na dolnym obrazku. Nakleja w pustych polach zdjęcia kwiatów ( odszukuje wśród naklejek) wg wzoru ( rytmu) z poprzedniej karty. 3 . Zabawy i ćwiczenia poranne z poniedziałku 18 V. 4. „ Małe owady i duże owady „- słuchanie opowiadania M. Strękowskiej-Zaremby „ Barwy ochronne”. a) Zabawa na dobry początek. Pomoce: k oło w kolorze żółtym, paski białego papieru (długie i krótkie). - Rodzic układa na środku pokoju żółte koło, a obok długie i krótkie paski białego papieru.