Rzucamy wyzwanie. Tulipany ma Michał, Ania. Kto ma jeszcze ? Czekamy na zdjęcia w e-mailu grupowym. Bartek też ma i Zuzia. I Franek . Agatka też ma.
Posty
Wyświetlanie postów z marca 29, 2020
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
Wiosenne symetrie. 1 . „Motyl”- rysowanie w kształcie odwróconej ósemki (rysowanie w powietrzu raz jedną ręką, raz drugą , oburącz; rysowanie na kartce, kolorowanie). 2 . „Nareszcie wiosna”- utrwalenie I zwrotki piosenki, nauka II zwrotki. Piosenkę jest dostępna na stronie mac . Cykl Olek i Ada CD 2 utwór 20. https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-olekiada#oiabb Należy zarejestrować się na stronie Mac jako rodzic. 3 . „W poszukiwaniu symetrii”- zabawa matematyczna. - dziecko wskazuje w domu przedmioty symetryczne, tzn. które mają dwie takie same, równe części (klocki, zabawki, garnki, talerze, meble…) - układanie symetrycznych wzorów na stole lub kartce z wykorzystaniem np. guzików, fasoli, kasztanów…( kartkę można podzielić na połowę) 4 . „Gdzie schował się miś?”- zabawa z rodzicami lub rodzeństwem rozwijająca umiejętność określania kierunków i liczenia ( rodzic...
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
Temat dnia: Wiosna budzi zwierzęta. 1. „Dokończ słowo”- ćwiczenie słuchu fonematycznego. Dorosły mówi sylabę dziecko dopowiada brakująca sylabę tak aby powstało słowo. 2 . „Niedokończone figury”- kartka z narysowanymi przez rodzica niedokończonymi figurami geometrycznymi- dziecko dorysowuje brakujące części, nazywa figury, koloruje, wycina, układa mozaikę lub obrazek. 3. „Motyle”- zabawa taneczna przy piosence. Dzieci zamieniają się w motylki i tańczą przy piosence. http://www.yhttps//outube.com/watch?v=A3JEJqsP5P4 4. „Wiosenna pobudka” - słuchanie wiersza A. Widzowskiej: utrwalenie wiadomości na temat zwyczajów zwierząt. Rozmowa na temat wiersza. 5. Próby zapamiętania pierwszej zwrotki wiersza. Wiosna obudziła misia. ...
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
JĘZYK ANGIELSKI Utrwalenie wcześniej poznanych słów i wyrażeń Turn around (obróć się, odwróć się) Clap your hands (zaklaszcz dłońmi- dokładnie klaskać dłońmi), fly (latać) the sun (słońce) cloud (chmury) plane (samolot) kite (latawiec) Utrwalenie słów piosenki powitalnej „Hello song” https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8 Osłuchanie się z nowymi słowami w języku angielskim Dog (pies) Cat (kot) Horse (koń) Goat (koza) Hen (kura) Goose (gęś) Pig (świnka) Cow (krow) Do tego świetnie posłuży gra memory, którą przesyłam w oddzielnym pliku ( 6- latki mogą grać z napisami; dzieci młodsze z samymi obrazkami) . Do tego piosenka „ Let’s take a walk around the farm” https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
Temat dnia: Szukamy wiosny 1. „ Wiosna w obrazach”-wypowiedzi dzieci na temat reprodukcji malarskiej C. Moneta „Wiosna” (plansza z wyprawki). 2. „Wiosna”- zabawa ruchowa przy utworze muzycznym „Cztery pory roku” A. Vivaldjiego - poruszanie się dzieci w zależności od uczuć, jakie muzyka w nich wzbudziła (proponujemy z chustką) - „Wiosna”- malowanie obrazka na dużym formacie papieru inspirowane muzyką- całą rodziną (dla chętnych). 3. „Wiosna idzie przez park”- praca z obrazkiem inspirowana wierszem „Nadeszła wiosna” B. Formy - odpowiedzi na pytanie „Jakie zmiany w przyrodzie przyniosła wiosna?; oznaki wiosny. Spojrzał w okno mały Paweł, ...
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
Temat dnia: Pierwsze kwiaty wiosny 1. „Przebiśniegi”, układanie puzzli z wyprawki „Olek i Ada”. 2. „Wiosenne kwiaty”- obejrzenie filmu edukacyjnego dla dzieci. https://www.youtube.com/watch?v=rANDOonihZg 3. „Wiosenne kwiaty”-wykonaj rysunek kredkami lub wybierz swoją kolorowankę i pokoloruj. https://www.przedszkola.edu.pl/kolorowanka-wiosenne-kwiaty.html 4. „ Szukamy oznak wiosny”- słuchanie opowiadania S. Karaszewskiego „Oznaki wiosny” z wykorzystaniem ilustracji z książki „Olek i Ada na szlaku przygód” str. 54-55, - wypowiedzi dz...