Posty

Wyświetlanie postów z maja 10, 2020
Obraz
Bartek💛 " Bartek dziś odpoczywa na wsi. Pomaga też dla dziadka i babci sadzić drzewka ".                                                 
Obraz
Franek 💚 "Aktywnie i rodzinnie🚲"
Obraz
Michał 💛 "Korzystamy z ładnej pogody. Najpierw porządki w ogródku, a potem obowiązkowo gra w piłkę" "                                

DZIEŃ RODZINY.

Dziś Dzień Rodziny. Prosimy o zdjęcia rodzinne.
Obraz
Ola .💜 " Ola z siostrami korzystają z pogody u dziadków na Lubelszczyźnie. Ale nie zapominamy o karcie pracy i jesteśmy na bieżąco". Tak napisała mama Oli.                                
Temat dnia: Listy, pocztówki, adresy. 1. „Znam to miejsce i tę ulicę”- zabawa z rodzicem w przypominanie nazw ulic Białegostoku - poznawanie i utrwalanie nazw ulic z naszej dzielnicy i w mieście; tworzenie nazw ulic od, np. roślin, owoców, zwierząt, tj. akacja- Akacjowa, rumianek- Rumiankowa, groch- Grochowa, żaba – Żabia, niedźwiedź- Niedźwiedzia, itp. 2. „Prawda- nieprawda”- utrwalenie wiadomości na temat swojej miejscowości Pomoce: obrazki z miną wesołą i miną smutną (z wyprawki, na tekturowych kartkach do wypchnięcia) lub narysowane na kartkach - Po usłyszeniu prawdziwej informacji o naszym mieście dziecko podnosi wesołą minę, przy nieprawdziwej-smutną; następnie zamiana z rodzicem. Np. w naszym mieście są wieżowce; w naszym mieście nie ma parku; jest ZOO; jest metro, itp. 3. Zabawy i ćwiczenia poranne- zestaw z poniedziałku 11 V 4 . „Listy i pocztówki”- zabawa z wykorzystaniem pocztówek, zaadresowanych kopert, znaczków pocztowych, przekazów pocztowych a)
Obraz
Franek .💚 " Franek dzielnie pracuje😃"- tak napisała mama.                                
Obraz
No i mamy super brata.  Bartek i Jaś.💗💗💗.
JĘZYK ANGIELSKI Temat: Farm Animals 1. Dziecko ogląda filmik i osłuchuje się z nazwami zwierzą po angielsku https://www.youtube.com/watch?v=S6Ait911Emo Dziecko stara się zapamiętać przynajmniej 4 słówka z dzisiejszej lekcji: - cat (kot) - duck (kaczka) - cow (krowa) - sheep (owca) Oglądając filmik dziecko powinno powtarzać te słowa kilkakrotnie. 2. Memory obrazkowe- załącznik nr 1 3. Zabawy z piosenką Let’s take a walk…..   https://www.youtube.com/watch?v=S6Ait911Emo Let's take a walk around the farm, around the farm, around the farm. Let's take a walk around the farm, What do you SEE? A cow! A cow! A dog! A dog! A duck! A duck! A horse! A horse! A pig! A pig! A sheep! A sheep! That's what you SEE! Let's take a walk around the farm,  around the farm, around the farm.  Let's take a walk around the farm,

ZAPROSZENIE

Zapraszamy Państwa do zamieszczania zdjęć naszych dzieci nie tylko  jak  pracują ale i jak spędzają wolny czas .Zdjęcia rodzinne mile widziane. W związku z tym wpisem  prosimy o przypomnienie sobie piosenki Olek i Ada   BB+ Cd 1. Utwór 21.  ( Mac) https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-olekiada#oiabb
Obraz
Bartek.💜 Mama Bartka napisała, "Taka mała poprawka :) Wczoraj Bartka brat był marudny cały dzień i nie doczytaliśmy do końca. Zadanie było zrobione na szybko i wyszło co wyszło.  Dziś pracujemy od rana.  Robimy różne serwetki  i oto jedna z nich". Wczoraj też było super. 💗 Przecież to nie chodzi o efekty ( choć ogólne tak) ale o chęć do pracy. I tego Wam nie brak. Jak się pracuje jakkolwiek to i tak są efekty.  Serwetka piękna.  Pozdrawiamy. 
Obraz
Zuzia z serwetką i rodzeństwem.  💛 Ha, ha ha :) :)  :) 
Temat dnia: Zawody w mojej miejscowości. 1. Oglądanie kalendarzy i zdjęć przedstawiających krajobrazy: miejski i wiejski. Porównywanie wyglą­du obu krajobrazów, wskazywanie różnic. Wypowiadanie się na temat miejsca, które najbardziej po­doba się dzieciom, uzasadnianie dlaczego.   Pomoce: Kalendarze, zdjęcia przedstawiające krajobrazy: miejski i wiejski. Można skorzystać też : https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk02jMmI0wVd2LnS4kxvjfoZAPeXezw:1589394165454&source=univ&tbm=isch&q=miasto+i+wie%C5%9B+ilustracje&sa=X&ved=2ahUKEwjkt47VurHpAhVByaYKHRNJC28QsAR6BAgKEAE&biw=1600&bih=757#imgrc=aWVbTvvlKqviZM Dziecko ogląda kalendarze i zdjęcia przedstawiające krajobrazy: miejski i wiejski. Porównuje wygląd tych krajobrazów, wskazuje różnice. Następnie wypowiada się na temat miejsca, które najbardziej mu się podoba. Uzasadnia swoje zdanie. 1. „Czy to miasto, czy to wieś?”- zabawa rozwijająca spostrzegawczość, rozpoznawanie i nazywanie    figur geo
Obraz
Witamy Mateusza . 💗💗💗 Mama napisała tak: "Witamy,  pracę staramy się wykonywać sumiennie,  aczkolwiek bardzo nam brakuje spotkań  w przedszkolu. Mamy też czas na wykonywanie dodatkowych prac. Na degustację serdecznie zapraszamy po okresie epidemii. Pozdrawiamy całą grupę oraz wspaniałe Panie.  Buziaki ".  Ciasto i serwetka- super komplet. Ale nam wszystkim Mateusz n arobił apetytu. :) :) :)