" MOTYL" ROZKODOWYWANIE POŁOWY I ODZWIERCIEDLANIE DRUGIEJ STRONY ZA POMOCĄ OSI SYMETRII.


Dziś w nagrodę dla tych co porządnie zrobili kartę pracy było kodowanie i to z dodatkowym zadaniem. Połowę tego czegoś ( pomysły były różne- ślimak, królik...)  mieliśmy rozkodować, połowę narysować używając osi symetrii. Na pytanie kto lubi kodowanie odpowiedzieliśmy, że my wszyscy.  To już było proste. Pani wiedziała, że szybko i sumiennie będą zrobione karty pracy. Tak było.
Zadanie bardzo trudne jak na sześciolatki ale dajemy radę  i to jak. Kończymy w poniedziałek. 
BRAWO GRUPA VI.













































































 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

" UŚMIECHNIJJ SIĘ DO SERA "- NAUKA I UTRWALENIE 1 ZWROTKI PIOSENKI ( SWOBODNE ZABAWY TANECZNE).

"IDZIE JESIEŃ POPRZEZ ŚWIAT"- PIOSENKA.

" RODZINKA PÓR ROKU" - PIOSENKA.