JĘZYK ANGIELSKI.

Kochane Dzieciaki!
Szkoda, że nie mam czasu Was odwiedzić. Jak wiecie przed świętami jestem bardzo zapracowany, ale obserwowałem Was przez okno i widziałem, jak fajnie potraficie się razem bawić. Przygotowałem więc dla Was zadania – zagadki. Jestem pewien, że świetnie sobie poradzicie. Rodzice  z pewnością Wam w tym pomogą.
A przy okazjo życzę Wam i Waszym rodzicom zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych



Zajączek z Wielkanocnej łąki


 Wielkanocne zagadki

1.Długie uszy,
mały ogon,
bardzo jest nieśmiały.
I z ogonkiem, jak pomponik
przez zielone pola goni.
Zając - easter Bunny  


2.Upleciony ze słomy,
z wikliny, chętnie nosi owoce, jarzyny.
Podwieczorek też weźmie czasem,
a i grzyby przyniesie z lasu.
(koszyk) basket


3. Ma dwa rogi, cztery nogi,
z wełny kożuch na mróz srogi.
Trawę skubie cały ranek,

ten biały.............
.(baranek) lamb

  
4.Kura je zniosła, mama przyniosła,
ugotowała i dzieciom dała. (jajko) Egg
A jak nazywają się jajka:
białe, żółte, ozdabiane,
na Wielkanoc darowane?
(pisanki) Easter eggs


5.Maleńkie, puszyste,
gdy wrona je spłoszy,
wnet z piskiem się skryje
pod skrzydła kokoszy.
(kurczę) chicken


Zachęcam też do obejrzenia bajeczki

https://www.youtube.com/watch?v=PrNI1m5jBC4







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

" UŚMIECHNIJJ SIĘ DO SERA "- NAUKA I UTRWALENIE 1 ZWROTKI PIOSENKI ( SWOBODNE ZABAWY TANECZNE).

"IDZIE JESIEŃ POPRZEZ ŚWIAT"- PIOSENKA.

" RODZINKA PÓR ROKU" - PIOSENKA.